fbpx

Networking si Viata sociala a studentior din UK

28 May 2011 14:21 #141557 by LeonCharity
--== Esti nou venit in Uk sau ai absolvit deja si vrei sa cunosti si altii ca tine?! Posteaza si da de veste! ==--

Please Log in or Create an account to join the conversation.

28 May 2011 15:07 #141562 by LeonCharity
-> Motivul pentru care am deschis acest subiect este acela de cunoaste si alti romani care au aceeasi perspectiva si care vor, mai mult sau mai putin sa impartaseasca din experienta lor.

ok, Incep eu primul. Sunt student in anul 3 la London Metropolitan University si studiez Business and Management. Am venit in londra pentru a urma studiile supreioare pentru ca sistemul educational de acasa m-a ingrozit pe perioada liceului si mi-am spus ca trebuie sa fie ceva mai bun undeva intr-un alt colt de lume. Asa am ajuns in Londra cu basic-ul de engleza si fara nici cea mai mica idee la ce ma poate astepta. In primul an am locuit impreuna cu niste prieteni romani, insa s-a dovetit a fi o alegere proasta si am decis sa ma mut singur intr-un studio flat. Asa ca din anul doi m-am mutat in camera de la capatul coridorului cum spunea Tudor Chirila. Viata in Londra m-a calit extrem de mult, mai ales ca am luat-o pe cont propriu. Dupa ce am obtinut dreptul de munca am avut cam toate joburile posibile unui student pentru am-mi putea plati cheltuielile. Am simtit pe pielea mea ce inseamna sa fii \"roman in UK\" si sa fii privit prin ochii localnicilor si dincolo de toate sa fii discriminat. Cat de aiurea poate fi sa simti consecintele altora care au venit aici inaintea ta fara nici un gram de respec, omenie, orientare, nu mai vorbesc de valori morale. Nu voi vorbi despre lucrurile negative caci nu despre asta e blogul asa ca, continui. Viata la Facultate...Din primul an am incercat sa ma integrez cat de mult posibil in tot ce inseamna cultura, obiceiuri, limba/accent, pentru a ma putea simti \"normal\" pentru ca sincer sa fiu, inveti limba Engleza in scoala acasa, dar pana