fbpx

Echivalare si continuare studii

20 Apr 2008 15:23 #90201 by cosmyn11
Buna ziua tuturor
As dori sa intreb cum se echivaleaza o diploma de Colegiu de 3 ani ?
Trebuie sa apelez la acel Naric din cate am inteles pentru o echivalare.
Am absolvit Colegiu de Informatica in tara si doresc sa imi echivalez diploma si apoi sa vad care sunt optiunile pentru a-mi continua studiile aici.
Este cineva care studiaza in domeniul IT ?Sau care lucreaza deja in IT ? Orice recomandare este bine primita.
Sunt in Londra de un an si cateva luni , lucrez ca si self employed, dar bineinteles ca nu in domeniul IT.
Va multumesc anticipat si astept raspunsurile voastre.
O zi buna.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

22 Apr 2008 20:42 #90226 by oli_ro
Salut,

din cate am inteles colegiul din tara nu se echivaleaza la nivelul B.Sc. . In cazul in care vrei sa continui studiile in IT ar trebui sa te inscrii la un B.Sc. de aici si eventual(daca este posibil) sa incerci sa iti echivalezi unele dintre examenele care le ai din tara. Daca nu, trebuie sa iei de la 0, ceea ce nu este placut, tinand cont de faptul ca probabil nu iti permiti sa faci full time si part time dureaza vreo 4 ani.

O alta solutie ar fi sa iti continui studiile in tara, \"la distanta\". Adica sa te transferi la facultate, si sa mergi numai la examene. Nu ai ramane cu mare lucru, dar ai putea sa iei diploma de licenta.

Oricum, trimite-ti diploma la NARIC si vezi in ce situatie esti.

Un B.Sc. de aici ti-ar crestele sansele unui job in IT si ti-ar imbunatii cunostiintele, dar nu este singura solutie.

Sint companii care nu sint interesate asa de mult de calificarea formala si care pun mai mult pret pe experienta. Eu zic, ca nu e imposibil sa gasesti un job in IT avand diploma de colegiu din Romania.

Dar, sincer sa fiu, totul depinde de cit de mult stii si ce experienta ai.

Orice ai face, succes.

Este admirabil ca vrei sa iti imbunatatesti conditia si cu ambitie o sa reusesti.